Få fagforeningen rett i lomma med Delta-appen

Delta-appen gjør det lettere for deg å få mest mulig ut av medlemskapet ditt.

Få fagforeningen i lomma

Delta_app_hjemskjerm.png

Med Delta-appen får du fagforeningen din rett i lomma. Den vil gjøre det lettere for deg å få mest mulig ut av medlemskapet ditt. Du får blant annet:

  • Relevant og nyttig informasjon
  • Enkel dialog med din tillitsvalgt og Delta Direkte
  • Full oversikt over medlemsfordeler

Alt du trenger for å laste ned appen er BankID app eller BankID på mobil. Vi anbefaler at du bruker Bank ID app.

Månedens fordel
I Delta-appen finner du hver måned: Månedens fordel. Dette er en unik fordel som du kun finner i Delta-appen. Logg deg inn på appen nå og sjekk denne månedens fordel!

Last ned Delta-appen her:

Har du iPhone, kan du fra mobilen klikke her: 

toppng.com-create-your-page-with-app-store-play-store-links-apple-and-google-play-store-logos-429x238.png

Har du Android kan du fra mobilen klikke her: 

toppng.com-create-your-page-with-app-store-play-store-links-apple-and-google-play-store-logos-429x238 – Kopi.png

Du kan også laste ned Delta-appen ved å gå inn på Google Play (Android), og App Store (iPhone) – og søke opp «Delta-appen». På samme måte som du laster ned andre apper på telefonen din.
 

 

Noen spørsmål og svar om Delta-appen

Hvorfor har Delta en app? 

Appen skal gjøre det lettere for deg å få mest mulig ut av medlemsskapet ditt. Du får full oversikt over medlemsfordelene og nyttig informasjon. Ved å samle dialogen mellom deg og din tillitsvalgt på ett sted blir det lettere å følge opp om du har spørsmål eller trenger hjelp til noe. 

Hvordan laster jeg ned appen?

Appen finner du ved å søke på "Delta-appen" i App Store eller Google Play. Den fungerer på de fleste smarttelefoner. 

Hvordan logger jeg inn i appen?

Du trenger bare BankID app eller BankID på mobil for å logge inn. Det er ikke nødvendig å finne frem medlemsnummer.Når du logger inn første gang kan du lage en firesifret kode slik at du ikke trenger BankID hver gang. 

Jeg får ikke opp riktig tillitsvalgt, hva gjør jeg?

Hvis du ikke får opp din tillitsvalgt så kan du prøve å søke hen opp. Inne på «hjem» i appen kan du trykke på «vis» flere tillitsvalgte". Her inne kan finne navnet til din tillitsvalgt og legge hen inn. Dersom du fortsatt ikke får opp riktig tillitsvalgt kan det være fordi hen ikke har lastet ned appen ennå. Vi jobber for øvrig med feil på dette og en oppdatert versjon kommer. 

Når kan jeg sende melding til min tillitsvalgt?

I appen kan du se hvilke dager din tillitsvalgt jobber, og da vet du når du kan forvente å få svar på spørsmålet ditt. Hvis du ikke har noen tillitsvalgt knyttet til deg i appen, kan du ringe direkte til medlemsservice Delta Direkte på tlf. 02125. 

Appen fungerer ikke, hva gjør jeg?

Dersom du får logget inn, men har problemer inne i appen kan du melde fra ved å gi oss en tilbakemelding via appen. Gå da inn på Verktøyhjulet du finner på «Hjem-skjermen», og klikk på «gi oss tilbakemelding».
Dersom du ikke får logget inn eller har problemer med å laste ned appen kan du sende en e-post til direkte@delta.no eller ringe oss på telefon 02125

Hjelp oss å gjøre appen enda bedre

I appen kan det dukke opp feil. Gi gjerne innspill direkte i appen: 

Under «Innstillinger» finner du en tilbakemeldingsfunksjon. Vi setter stor pris på om du kan melde inn dine innspill om forbedringer eller endringer der, slik at vi kan gjøre appen enda bedre for deg og dine kollegaer. Se hvor i appen du kan gjøre dette:

Skjermbilde app - Innstillinger2.jpg