Alt om vervekampanjen 2018

Årets vervekampanje pågår fra 14. mai til 23. november. Den Delta-regionen som har størst prosentvis vekst i kampanjeperioden, får 60.000 kroner til en medlemsrettet aktivitet. Underveis blir det flere premier, og alle som verver, får i tillegg ordinære vervegaver. Følg med!

Tips til lokale medlemsaktiviteter

  • Stand i kantina, på arbeidsplassen eller på torget. Stek gjerne vafler eller server kaffe til budskapet, eller finn din egen vri.
  • Arbeidsplassbesøk . Ta gjerne en dugnad og sett opp plakater på alle oppslagstavler dere vet om i virksomheten.
  • Leserbrev i aviser (nett og papir) Synes du det er lite tid til å skrive ditt eget, så finner du noen ferdige maler her på tillitsvalgsidene.
  • Inviter til medlemsmøte eller åpent møte om et aktuelt tema som du vet ansatte eller medlemmer på din arbeidsplass er opptatt av.
  • Lag din egen videosnutt om hvorfor et er viktig å være organisert. Del den på Facebook, Twitter, Instagram og/eller YouTube.
  • Ikke glem å bruke aviser, radio, TV og nettaviser til å fortelle om aktivitetene!
  • Husk å logge inn for å se alt innhold

{{article.preface}}