Hjelp med innlogging på delta.no

For å opprette en ny bruker og for å logge inn på delta.no og få tilgang til innhold bak innlogging må du vite hvilken e-postadresse som du er registrert med i Deltas medlemssystem.

Problemer med innlogging?

Hvis du får problemer når du skal registrer en ny bruker, eller logge inn med en eksisterende bruker, vennligt se først  igjennom ofte stilte spørsmål og svar under.

Hvis du ikke vet hvilken e-postadresse du er registrert med i Deltas medlemssystem, eller har andre problemer med innlogging, ta kontakt med Deltas Direkte, tlf. 02125, alle hverdager kl. 08-20.

 

Hvor finner jeg innloggingen på mobilvisning?

Skjermbilde-mobil
Innlogging på delta.no - mobil.

Hvor finner jeg innloggingen på PC og nettbrett

Skjermbilde
Innlogging på delta.no - PC og nettbrett.

Hvor finner jeg innholdet for innloggede brukere?

  • Klikk på pilen til høyre for navnet ditt for å åpne meny for innloggede brukere.
innlogget  meny

Er det første gang du skal logge inn på delta.no?

  • Har du ikke opprettet en bruker på delta.no tidligere? Begynn med å registrere ny bruker. Bruk e-postadressen som du mottar nyhetsbrev og e-post fra Delta til.
registrer deg
1. Klikk på "Registrer deg"
brukerregistrering
2. Registrer navn og e-postadresse

Venter du på å få tilsendt nytt passord - men får ingen e-post?

Det hender dessverre at e-post ikke kommer frem til mottaker, selv om e-posten er riktig. Det skyldes sikkerhetsinnstilllinger i ditt e-postsystem.

  • Sjekk om du finner e-posten i en mappe for spam eller søppelpost.
  • Dersom det er en jobbadresse, kontakt evt. IT-avdelingen. 

Har du mulighet å bruke en annen e-postadresse?

Vi opplever spesielt mye problemer av denne typen til noen e-postdomener, se denne listen:

  • hotmail.com
  • hotmail.no
  • yahoo.com
  • live.no
  • online.no

Har du mulighet å bruke en annen e-postadresse? Ta kontakt med Delta Direkte for å endre e-postadresse i medlemsregisteret.

Er du tillitsvalgt som må logge inn med sms-kode?

Alle som er tillitsvalgt i Delta og har tilgang medlemsregisteret må logge inn med både passord og en kode som du får på SMS hver gang du skal logge inn.

  • Mottar du ikke sms-kode? Får du beskjed om at du skal motta sms-kode, utan at du får den? Sannsynligvis er du registert med feil mobiltelefonnummer. 
  • Ring Delta Direkte på tlf 02125 for å oppdatere ditt mobilnummer.

Får du beskjed om at brukeren ikke finnes?

Når du får beskjed om at brukeren ikke finnes, så er det fordi at det ikke finnes en bruker med denne e-posten i systemet.  

Mange av oss har flere e-postadresser:

  • Dersom du mener at du HAR registrert en bruker, så prøv om du kan ha brukt en annen e-postadresse.
  • Det kan være at du har registrert en annen e-postadresse på ditt medlemskap. Dersom du tror at det er slik det er, registrer en ny bruker med den e-postadresse du mener er registrert på ditt medlemskap.
  • Fungerer det ikke likevel? Ta kontakt med Delta Direkte, tel. 02125, alle hverdager kl. 08-20

Får du logget inn, men får ikke tilgang til utvidet meny for innloggede brukere?

Hvis du får logget inn, men likevel ikke får tilgang til utvidet meny for innloggede brukerer, så har du logget inn med en annen e-postadresse enn den du er registrert med i Deltas systemer. 

Dersom du tror at du har registert deg i Deltas systemer med en annen e-postadresse, prøv den. 

Forsatt problemer? Vi hjelper deg!

  • Ring Delta Direkte på tlf 02125, alle hverdager kl. 08-20.

Vi er klar over at innloggingen med e-postadresse skaper problemer for mangeav våre medlemmer og tillitsvalgte.  Innloggingsløsningen vil bli bygget om i løpet av de neste månedene.